Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(21)2017
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3110
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(21)2017 według Temat "Boolean algebra"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Zaniedbana algebra a nauczanie informatyki(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Piecuch, AleksanderArtykuł podejmuje próbę zwrócenia uwagi na zagadnienia związane z nauczaniem logiki w ramach przedmiotu informatyka. Jeszcze początkiem lat 80. XX w. była ona obecna w programach nauczania. W świetle zapowiadanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej reform związanych z kształceniem informatycznym zagadnienia logiki nabierają szczególnego znaczenia. Nauczanie programowania sprofilowanego na np. programowanie robotów, względnie innych platform programowalnych, bez znajomości algebry Boole‟a nie będzie dobrym rozwiązaniem z punktu widzenia kompetencji uczniów.