Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)2017
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3437
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)2017 według Autor "Burakowski, Dariusz"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Wzorce przetwarzania zwizualizowanych treści edukacyjnych(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Stolińska, Anna; Burakowski, DariuszW artykule przedstawiono wyniki badań jakościowych, w których wykorzystano technikę eye trackingową w celu analizy procesu odczytywania informacji przedstawionych w postaci infografik. Badanie przeprowadzono wśród studentów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Rozważany problem dotyczy możliwości identyfikacji wzorców przetwarzania informacji za pomocą techniki śledzenia ruchów gałek ocznych (m.in. analizy ścieżki wzroku badanych) i możliwości ich aplikacji w doskonaleniu metod uczenia się wizualnego.