Dydaktyka Informatyki T. 13 (2018)
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3924
Przeglądaj
Przeglądanie Dydaktyka Informatyki T. 13 (2018) według Temat "computer science"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Humanista – inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Żurek, MarzenaArtykuł prezentuje rozwój nauk informatycznych, obejmujący pojawienie się ich nowej gałęzi – informatyki społecznej. Przedstawiona zostaje geneza powstania tej dyscypliny: jakie było pierwotne źródło zapotrzebowania na nią, i leżące u jej podstaw główne idee. Tekst porusza także kwestię perspektyw absolwentów informatyki społecznej, a także ich szans na współczesnym rynku pracy.Pozycja Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Maj, Monika; Falkiewicz, EwaCelem pracy jest odpowiedź na pytanie, czy nowoczesne technologie służą lepszemu przyswajaniu wiedzy z zakresu geometrii przez dzieci. Przedstawione wyniki badań podają odpowiedź z punktu widzenia nauczyciela matematyki w szkole podstawowej.