Dydaktyka Informatyki T. 12 (2017)
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2485
Przeglądaj
Przeglądanie Dydaktyka Informatyki T. 12 (2017) według Temat "augmented reality"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Poszerzona rzeczywistość w edukacji(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Kęsy, MarekPotencjał edukacyjny technologii poszerzonej rzeczywistości wynika z jej możliwości prezentacyjnych. Zastosowanie poszerzonej rzeczywistości może stanowić efektywny środek dydaktyczny, który uzupełni lub w pewnym zakresie zastąpi wykorzystywaną bazę dydaktyczną nowoczesnych szkół i uczelni wyższych.Pozycja Technologia poszerzonej rzeczywistości – korzyści i zagrożenia aplikacyjne(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Kęsy, MarekPowszechne zastosowanie technologii poszerzonej rzeczywistości wynikać może z jej dużych możliwości prezentacyjnych i elastyczności aplikacyjnej. Jednak bezsporne walory i zalety poszerzonej rzeczywistości nie mogą przesłonić istniejących lub potencjalnych problemów i zagrożeń.