Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)2017
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3437
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)2017 według Temat "academic didactics"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Personalizowanie kształcenia akademickiego – wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Sarnat-Ciastko, AdriannaW ostatnich latach w polskim systemie oświaty można zauważyć coraz wyraźniejszy trend związany z personalizacją kształcenia. Wyraża się on obecnością m.in. różnych form tutoringu, ruchem edukacji domowej czy szkół demokratycznych. Zmiany demograficzne, wyzwania rynku pracy, ale także wizja Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego wskazują, że personalizacja jest ważną wskazówką również dla kształcenia akademickiego. W niniejszym artykule aspekt ten będzie analizowany z perspektywy najnowszej literatury przedmiotu, a także własnych obserwacji.