Edukacja – Technika – Informatyka nr 1(23)2018
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3946
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 1(23)2018 według Temat "analiza"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Szachy – poszukiwanie drogi w dorosłe życie(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Mac, MałgorzataRozwój technologii informatycznych wykreował możliwości analizy rozproszonych danych. Nowoczesne bazy danych pozwalają nam przyjrzeć się każdemu problemowi z nieskończenie wielu perspektyw. Coraz bardziej i coraz szybciej zmieniające się nasze otoczenie wymusza na nas (pedagogach) coraz bardziej wnikliwej, szybszej i dogłębnej analizy naszych wychowanków, studentów. Jednak w wielu przypadkach nasza diagnoza musi być błędna, gdyż dane, na których oparliśmy naszą analizę, były niepełne, niewystarczające lub nieodpowiednie do diagnozy, jaką przyjdzie nam postawić. Dlatego dziś stawiam tezę, iż w obecnie również nauki humanistyczne powinny w szerszym zakresie czerpać z możliwości analitycznych, jakie daje nam informatyka.