Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(17)2016
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2015
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(17)2016 według Autor "Jabłoński, Bartosz"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie metodyk zwinnych do poprawy wiedzy i umiejętności projektowych studentów kierunków technicznych(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016) Jabłoński, BartoszW artykule zostały przedstawione wyniki badań dotyczące skuteczności wdrażania zwinnych metodyk w ramach realizowanych projektów przez wybrane grupy studentów technicznych. Została opisana zastosowana gra symulacyjna, która pozwoliła na praktyczne zapoznanie się z zasadami podejścia Scrum. Przedstawiono również propozycję praktycznej adaptacji podejścia zwinnego do realiów projektów studenckich z uwzględnieniem specyfiki i ograniczeń czasowych.