Dydaktyka Informatyki T. 12 (2017)
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2485
Przeglądaj
Przeglądanie Dydaktyka Informatyki T. 12 (2017) według Temat "animation"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Iskierka, IwonaW artykule omówiono zagadnienia związane z wybranymi możliwościami wykorzystania programu 3ds Max w zakresie kształtowania wyobraźni przestrzennej. Zwrócono uwagę na korzyści związane z poznaniem zasad modelowania 3D, animacji, wprowadzaniem efektów specjalnych, systemów symulacji zjawisk fizycznych oraz tworzeniem projektów architektonicznych. Omówiono pojęcie wyobraźni jako procesu psychicznego umożliwiającego przetwarzanie wyobrażeń. Przeanalizowano możliwości tworzenia projektów 3D w wybranym środowisku.