Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(24)2018
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3995
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(24)2018 według Temat "a sense of coherence"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Poczucie koherencji przyszłych nauczycieli(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Bochniarz, AgnieszkaZmienność, niepowtarzalność, dynamika i różnorodność sytuacji, z którymi konfrontuje się współczesny nauczyciel, wymaga od niego nie tylko dobrego przygotowania do wykonywania zawodu, ale również wykorzystywania dostępnych zasobów, by zmierzyć się z wyzwaniami wynikającymi z pełnionej roli. Przedmiotem rozważań podjętych w artykule jest poczucie koherencji studentów kierunków nauczycielskich. Badania przeprowadzono wśród 116 studentów. Do badań wykorzystano Kwestionariusz Globalnej Orientacji Życiowej (SOC-29) Antonovsky’ego.