Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(28)2019
URI dla tej Kolekcji
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(28)2019 według Temat "badania QEEG"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyniki na stronie
Opcje sortowania
- PozycjaAktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Prauzner, Tomasz; Prauzner, Małgorzata; Prauzner, KacperW artykule przedstawiono wyniki badań encefalograficznych w zakresie aktywności pracy mózgu podczas procesu dydaktycznego. Głównym celem badań jest analiza aktywności poznawczej podczas uczenia się z wykorzystaniem symulacji komputerowych w kształceniu technicznym. Porównano aktywność poznawczą z uwzględnieniem wybranych czynników zakłócających w trakcie pracy ucznia na podstawie obserwacji częstotliwości fal pracy mózgu w badaniach QEEG.