Przeglądanie według Autor "Szewczyk, Agnieszka"
Aktualnie wyświetlane 1 - 4 z 4
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja „Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Szewczyk, AgnieszkaArtykuł ukazuje ideę „Cyfrowej Szkoły” poprzez porównanie jej z placówką tradycyjną. Zawarto w nim korzyści i zagrożenia tej nowej formy nauczania, porównanie kosztów przedsięwzięcia oraz wyniki badań opinii uczniów i nauczycieli w wybranej „Cyfrowej Szkole”.Pozycja E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Szewczyk, AgnieszkaArtykuł zwraca uwagę na stosunkowo nową formę dydaktyki, jaką jest nauczanie na odległość – tzw. e-learning. Zawarto w nim podstawowe informacje o istocie tej techniki dydaktyki i podano jej zalety oraz wady. Zaprezentowano również stan zaawansowania prac i plany w zakresie wdrażania platformy edukacyjnej e-learningu w szczecińskich uczelniach wyższych.Pozycja Jak badać rynek pracy efektywniej – nowa metoda analiz rynku pracy oparta na e-informacji(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010) Matusiak, Joanna; Szewczyk, AgnieszkaObecne metody badań rynku pracy, głównie sondażowe nie dają pełnego obrazu stanu rynku pracy w Polsce i w szczególnych regionach. Obszar analiz rynku pracy wymaga nowych, dokładniejszych metod badawczych, kompletujących ilościowe dane w sposób szczegółowy, tzn. uwzględniając nie tylko obszar/miasto i stanowisko, ale konkretne wymagania sformułowane dla danej pozycji (wykształcenie, lata doświadczenia, znajomość języków obcych, techniki/ technologie, posiadane certyfikaty itp.), informacje, czy jest to praca na cały etat lub część etatu, jakie jest proponowane wynagrodzenie/przedział wynagrodzeniowy itd. Tylko kompleksowe, ilościowe i szczegółowe dane na temat rynku pracy są w stanie wpłynąć na zmianę oferty wspierającej ludzi bezrobotnych ze strony urzędów pracy, wpłynąć na obiektywną analizę stanu kształcenia wyższego w Polsce, ponadto skompletowane informacje w systemie analitycznym po uprzedniej eksploracji danych pozwalają na profilowanie pracodawców pod kątem oferowanych stanowisk, wymagań i wynagrodzenia w kontekście konkretnej firmy. Obecnie każda nowa oferta pracy jest publikowana w sposób elektroniczny np. na stronach portali pracy, stronach internetowych urzędów pracy i gazet, agencji rekrutacyjnych itp. System analityczny bazujący na e-informacji jest w stanie kompletować oferty pracy z portali pracy, uaktualniać, eksplorować zgromadzone dane i kategoryzować je do formatu, który może zostać poddany bezpośrednim analizom statystycznym i raportowaniu.Pozycja Jak oswoić osobę starszą z komputerem – aspekty dydaktyczne i psychologiczne(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015) Szewczyk, Agnieszka; Wnuk, JustynaArtykuł zawiera charakterystykę osób starszych (60+) z uwzględnieniem ich problemów dotyczących nauczenia się pracy przy komputerze. Zawarto w nim również wiele zasad i rad dla dydaktyka pracującego z seniorami.