Przeglądanie według Autor "Kraszewski, Krzysztof"
Aktualnie wyświetlane 1 - 5 z 5
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Jiří Dostál a Mária Kožuchová, „Badatelský přístup v technickém vzdělávání: Teorie a výzkum”, Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Olomouc 2016, ss. 212, ISBN 978-80-244-4913-5(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Kraszewski, KrzysztofPozycja Kształcenie ogólne i ogólnotechniczne w systemie szkolnym społeczności niemieckojęzycznej kantonu Fryburg(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Kraszewski, KrzysztofAutor artykułu przedstawia zarys kształcenia ogólnego i ogólnotechnicznego w systemie szkolnym kantonu Fryburg. W pierwszej części dokonuje krótkiej charakterystyki struktury systemu szkolnego, w drugiej przybliża czytelnikowi wybrane wątki związane z edukacją ogólnotechniczną.Pozycja Kształcenie ogólne i ogólnotechniczne w systemie szkolnym społeczności niemieckojęzycznej Tyrolu Południowego / Alto Adige (Italia)(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016) Kraszewski, KrzysztofAutor artykułu przedstawia zarys systemu szkolnego w Tyrolu Południowym. W pierwszej jego części dokonuje krótkiej charakterystyki ośmioletniego stopnia niższego. W drugiej części przybliża czytelnikowi główne założenia przedmiotu szkolnego: technika.Pozycja O systemie szkolnym i edukacji ogólnotechnicznej niemieckojęzycznej społeczności kantonu Gryzonia(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Kraszewski, KrzysztofNa początku artykułu przedstawiono zwięzłą charakterystykę kantonu. Następnie autor dokonał krótkiego opisu funkcjonującego w tym kantonie systemu szkolnego. W trzeciej części opracowania przybliża czytelnikowi wybrane aspekty edukacji ogólnotechnicznej realizowane głównie przez przedmiot Textiles und Technisches Gestalten.Pozycja Zmiany w austriackim systemie szkolnym(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Kraszewski, KrzysztofAutor artykułu dokonuje zwięzłego omówienia zmian zachodzących w austriackim systemie szkolnym. W pierwszej jego części przedstawia krótki rys historyczny tego systemu. W drugiej części przybliża Czytelnikowi wybrane wątki zmian będących wynikiem reformy szkolnej.