Dydaktyka Informatyki T. 13 (2018)
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3924
Przeglądaj
Przeglądanie Dydaktyka Informatyki T. 13 (2018) według Autor "Molga, Agnieszka"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja E-learning – zalety i wady z punktu widzenia studenta(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Sito, Patrycja; Molga, Agnieszka; Hermanowicz, ArturE-learning, który dotychczas był określany jako „nauczanie na odległość” nabrał dużo większej wartości przez wzrost zainteresowania Internetem. Stał się on bardzo popularny, ponieważ dostęp do niego jest praktycznie wszędzie, przez co e-nauczanie zwiększyło swoje możliwości i jakość nauczania tą metodą. Mechanizm edukacji jest podstawowym procesem w życiu człowieka, który ma ogromny wpływ na jego rozwój. Dzięki olbrzymiemu rozwojowi technologii informacyjnej powoli tradycyjna nauka w murach szkoły zostaje wypierana przez metody nowocześniejsze, do których można z powodzeniem zaliczyć e-nauczanie. W artykule podjęto próbę przedstawienia problematyki związanej z możliwymi zagrożeniami negatywnymi, szkodliwymi i niepożądanymi treściami w sieci, a także jej ogromnymi zaletami widzianymi przez studenta.Pozycja Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Hermanowicz, Artur; Molga, AgnieszkaW pracy przedstawiono wybrane problemy dotyczące programowania przetwarzania danych wielowymiarowych. Szczególną uwagę zwrócono na zagadnienia związane z przeciążaniem operatorów w nowoczesnych obiektowych językach programowania.