Dydaktyka Informatyki T. 16 (2021)
URI dla tej Kolekcjihttps://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/8292
Przeglądaj
Przeglądanie Dydaktyka Informatyki T. 16 (2021) według Temat "coronavirus"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Polskie szkoły w czasie „pierwszej fali” pandemii koronawirusa SARS-CoV-2(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021) Garwol, KatarzynaArtykuł przedstawia wybiórczy przegląd badań na temat nauczania zdalnego w polskich szkołach w początkach pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. W ramach wprowadzenia opisano istotę e-learningu, w tym jego formy, wady i zalety. W dalszej części przytoczono wyniki raportów przedstawiających sposób wykorzystywania narzędzi i technik nauki zdalnej przez nauczycieli w semestrze letnim roku szkolnego 2019/2020 oraz przedstawiono obawy pedagogów związane z nauczaniem prowadzonym przez Internet. Omówiono także dane na temat zachowania uczniów w trakcie nauki na odległość, które pokazują, iż część z nich zamiast uczestniczyć w zajęciach, spędzała czas na portalach społecznościowych, grała w komputerowe gry lub przeglądała zasoby Internetu w celach niezwiązanych z lekcjami.