Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(25)2018
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4081
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(25)2018 według Temat "badania QEEG"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Ocena aktywności poznawczej w ujęciu aktualnych badań QEEG(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Prauzner, Tomasz; Prauzner, Małgorzata; Prauzner, KacperW artykule przedstawiono koncepcję oceny procesu poznawczego na podstawie planowanych badań elektroencefalograficznych QEEG. Głównym problemem badawczym jest próba odpowiedzi na pytanie, czy i w jakim stopniu wykorzystanie nowoczesnych programów symulacyjnych stosowanych w kształceniu zawodowym wpływa na efektywność kształcenia. Efektywność kształcenia jest pochodną aktywności procesu poznawczego podczas uczenia się. W celu odpowiedzi na ten problem planuje się analizę aktywności mózgu dzięki rejestracji i obserwacji przebiegu różnych fal oraz wielkości potencjałów generowanych przez układ nerwowy.