Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autora

Przeglądanie według Autor "Kornacka-Grzonka, Monika"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Narracja medialna wyrażona na okładkach wybranych tygodników opinii podczas parlamentarnej kampanii wyborczej 2015 roku
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Brzoza, Katarzyna; Kornacka-Grzonka, Monika
    Analysis of the covers if news weeklies such as „Do Rzeczy”, „Newsweek Polska”, „Polityka”, „Wprost” has become an area of discourse about media narrative, which is visible in studied materials in the period of the 2015parliamentary campaign. Determination of political sympathies, verification of the degree of politicizing, studying materials and marking the dominating subject matter on the 44 covers, is the aim of conducted research work. The analysed covers were also use to show the fields of antagonisms appearing in the media narrative.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Nowoczesne samorządy potrzebują mediów społecznościowych? O wykorzystywaniu nowych mediów przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa śląskiego
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2023-06) Kornacka-Grzonka, Monika
    W artykule przeanalizowano internetowe kanały komunikacyjne jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego w 2023 r. Głównym celem było ukazanie, w jakim stopniu jednostki samorządu terytorialnego korzystają z nowych mediów i jak radzą sobie z wykorzystaniem ich potencjału, a także, czy prasa samorządowa zostaje wyparta z lokalnych rynków medialnych. Za pomocą ilościowej i jakościowej analizy zawartości stwierdzono, że głównymi kanałami komunikacyjnymi samorządów są Facebook oraz prasa samorządowa. Pozostałe media społecznościowe (YouTube, Instagram czy Twitter) mają charakter wyraźnie wielkomiejski. Władze samorządowe nie wykorzystują potencjału nowych mediów; treści publikowane w mediach społecznościowych nie są interaktywne, nie zachęcają do debaty, a tym samym nie budują społeczeństwa uczestniczącego.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Rola mikroregionalnych portali internetowych w samorządowych kampaniach wyborczych 2010–2014
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Kornacka-Grzonka, Monika
    Local media, including local websites, play an extremely important role during the local elections. This article reflects issues related to the evolution of the role of micro-portals during the electoral campaigns of 2010 and 2014. Qualitative and quantitative content analysis of selected private micro-portals was carried out. It was found that they undergo dynamic transformations in the construction and offered functionality and increasingly mobilize their audience. In addition, they are characterized by constant restraint regarding the coverage of controversial issues related to the election campaign. The functions of the microregion portals dynamically have changed, which indicates the existence of different types of approach to the situation of the local elections. Thus there is no single dominant type of activity of sites in relation to the situation of the elections at the local level.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość