Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 31 (2013)
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/6906
Przeglądaj
Przeglądanie Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 31 (2013) według Autor "Kuraś, Dawid"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Obsługa klienta jako wartość w zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwo – klient(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013) Kuraś, DawidW dzisiejszym świecie – ukierunkowanym na usługi i wykorzystującym technologie – klienci przywykli do obsługi na najwyższym poziomie oraz do indywidualnie konstruowanych ofert produktów i usług. Aby być w zgodzie z tym podwyższonym standardem, trzeba dokładniej poznać wymagania klientów i reagować szybciej niż dotychczas. Proces obsługi klienta musi rozpoczynać się od spojrzenia na firmę oczami jej klientów. Ale najpierw trzeba dobrze poznać tych klientów, kim są, jakie mają potrzeby, co ich interesuje oraz co ich zachęci do wielokrotnego kupowania, jak również co spowoduje, że będą zadowoleni i zachwyceni. Zatem obsługa klienta powinna być traktowana przez przedsiębiorstwa jako wartość w budowaniu relacji z klientem.