Kultura - Przemiany - Edukacja Numer specjalny (2024)
URI dla tej Kolekcjihttps://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/10930
Przeglądaj
Przeglądanie Kultura - Przemiany - Edukacja Numer specjalny (2024) według Autor "Borzucka-Sitkiewicz, Katarzyna"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Wspieranie potencjału psychospołecznego młodzieży na przykładzie projektu me_HeLi-D(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2024-10) Borzucka-Sitkiewicz, Katarzyna; Kowalczewska-Grabowska, KatarzynaW artykule zaprezentowano projekt “Mental Health Literacy and Diversity. Enhancing Mental Health and Resilience through digital Resources for Youth” (me_HeLi-D), który jest realizowany w ramach programu Erasmus+ w partnerstwie międzynarodowym. Projekt jest zorientowany na bezpośrednią poprawę zdrowia psychicznego i budowanie niezbędnych umiejętności w tym zakresie, a także na promowanie świadomości różnorodności wśród uczniów. Jego nadrzędnym celem jest opracowanie opartego na badaniach, ogólnie dostępnego narzędzia cyfrowego, przeznaczonego dla konkretnej grupy docelowej jaką są uczniowie (w wieku od 12 do 15 lat). Narzędzie ma służyć uczniom do wspierania ich zasobów osobistych oraz wzmacniania i szerzenia wiedzy na temat zdrowia psychicznego.