Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(28)2019
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4927
Przeglądaj
Przeglądanie Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(28)2019 według Autor "Gospodarek, Katarzyna"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Zastosowanie gier komputerowych w procesie poszerzania umiejętności programistycznych wśród dzieci i młodzieży(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Gospodarek, KatarzynaAktualnie, w tak zwanej erze cyfrowej, edukacja opierająca się na wykorzystaniu gier komputerowych (game-based learning – GBL) staje się coraz bardziej powszechna. Niniejsze opracowanie przedstawia przegląd rozwiązań wykorzystujących gry komputerowe w procesie poszerzania umiejętności programistycznych wśród dzieci i młodzieży. Szczególny nacisk położono na przedstawienie kluczowych zalet stosowania tego rodzaju programów w dydaktyce oraz ich wpływu na proces nauczania programowania.