Dydaktyka Informatyki T. 17 (2022)
URI dla tej Kolekcjihttps://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/8533
Przeglądaj
Przeglądanie Dydaktyka Informatyki T. 17 (2022) według Autor "Musioł, Marcin"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Nauka programowania dla uczniów klas 1–3 – możliwości i ograniczenia(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2022-12) Musioł, MarcinWprowadzenie programowania do obowiązkowych treści kształcenia edukacji informatycznej w klasach początkowych ocenić należy jako znaczącą zmianę jakościową tej edukacji. Niestety, nie podjęto przy tym zakrojonych na szeroką skalę działań mających na celu przygotowanie merytoryczne i metodyczne nauczycieli do realizacji tych treści. Ponad cztery lata praktyki dały tym nauczycielom możliwość nabycia kompetencji nauczania programowania, zwłaszcza w procesie samokształcenia. Inny problem w nauczaniu programowania stanowi poziom rozwoju uczniów tych klas