Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "infrastruktura informatyczna szkół"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Wykorzystanie platform e-learningowych w szkołach ponadpodstawowych. Stan aktualny i perspektywy rozwoju
    (Uniwersytet Rzeszowski, 2021-10-26) Karaś, Piotr
    Dysertacja dotyczy analizy stanu wykorzystania platform e-learningowych w szkołach ponadpodstawo wych i przedstawia perspektywy rozwoju. Badania uka zujące aktualną kondycję infrastruktury informatycznej szkół zostały przeprowadzone we wszystkich szkołach ponadpodstawowych w Polsce przed ich zamknięciem z powodu zaistniałej pandemii. Można zadać pytania: czy system edukacji w Polsce został właściwie przygotowa ny na powstałą sytuację, czy nauczyciele byli także przygotowani do prowadzenia zajęć zdalnych i przygo towali kursy w oparciu o modele e-learningowe? jak przedstawia się infrastruktura informatyczna szkół pod względem dostępu do Internetu w tym bezprzewodo wego, tak aby móc prowadzić zajęcia w każdej klasie wsparte zasobami Sieci? kto nią zarządza w celu utrzy mania sprawności, odpowiedniej wydajności i bezpie- czeństwo danych? Projekt badań zakładał udzielenie odpowiedzi na następujące problemy główne wynikające z celów pra cy, a mianowicie:  Jaka jest infrastruktura informatyczna szkół po nadpodstawowych?  W jakim stopniu nauczyciele badanych szkół wy korzystują platformy e-learningowe w procesie kształcenia?  W jakim stopniu badani nauczyciele są przygo towani do wykorzystywania platform e learningowych w procesie kształcenia?  Jaka jest opinia uczniów szkół ponadpodstawo wych dotycząca wykorzystania w procesie ucze nia się platform e-learningowych i kursów tam umieszczanych? Praca składa się z siedmiu rozdziałów, w których podję to próbę ujęcia problematyki wykorzystania platform e learningowych w różnych aspektach realiów szkolnych.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość