Polish Journal for Sustainable Development T. 20 (2016)
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2519
Przeglądaj
Przeglądanie Polish Journal for Sustainable Development T. 20 (2016) według Temat "active methods for teaching"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Dydaktyka filozofii przyrody - Cohousing(Uniwersytet Rzeszowski: Południowo-Wschodni Oddział Polskiego Towarzystwa Inżynierii Ekologicznej z siedzibą w Rzeszowie, 2016) Mazur-Pączka, Anna; Podolak-Machowska, Agnieszka; Kostecka, JoannaOpisano rolę filozofii przyrody jako przedmiotu humanizującego. Celem opracowania było także zwrócenie uwagi na cohausing jako zjawisko sprzyjające budowaniu zrównoważonego rozwoju. Zagadnienie to zaproponowano jako temat rozpoczynający rozważania (w ramach przedmiotu „Filozofia przyrody”) prowadzące do akceptacji retardacji tempa przekształcania zasobów przyrodniczych. Przy użyciu ankiety zbadano stosunek wybranych grup studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego do idei cohausingu.