Kultura - Przemiany - Edukacja T. 10 (2022)
URI dla tej Kolekcjihttps://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/8382
Przeglądaj
Przeglądanie Kultura - Przemiany - Edukacja T. 10 (2022) według Temat "e-learning"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Rola nauczyciela akademickiego w kształceniu e-learningowym(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2022-12) Tuczyński, KrystianTreść artykułu została ukierunkowana na określeniu zadań spoczywających na nauczycielach akademickich w kontekście kształcenia e-learningowego. W części pierwszej podjęto próbę określenia miejsca nauczyciela akademickiego w procesie kształcenia e-learningowego, z uwzględnieniem aktualnych trendów edukacyjnych. Część druga stanowi szczegółowe omówienie funkcji, jakie pełnić powinien wykładowca w swojej pracy dydaktycznej z uwzględnieniem kognitywno-konstruktywistycznej teorii uczenia się. Podsumowanie opracowania stanowią rekomendacje dla uczelni wyższych i nauczycieli akademickich w zakresie skutecznego stosowania technologii e-learningowych w procesie kształcenia.