Polityka i Społeczeństwo nr 3(20)/2022
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/8271
Przeglądaj
Przeglądanie Polityka i Społeczeństwo nr 3(20)/2022 według Temat "agencje PR"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Zmiany w branży public relations wywołane pandemią Covid-19(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2022) Tworzydło, Dariusz; Marzęda, AgnieszkaCelem artykułu jest wskazanie kluczowych zmian, jakie dokonały się w branży public relations w czasie pandemii COVID-19. W toku prac badawczych, które stały się podstawą do napisania artykułu, pozyskiwano wiedzę od praktyków zajmujących się public relations, zaś operatem badawczym byli pracownicy podmiotów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations. Badania pozwoliły na uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące między innymi wpływu pandemii na sektor agencji PR, rodzajów zmian, jakie dokonały się w wyniku pandemii, czy wpływu, jaki pandemia COVID-19 będzie miała w przyszłości na zapotrzebowanie klientów agencji PR na podejmowane przez nie aktywności.