Przeglądanie według Autor "Solecka, Anna"
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja 10 lat Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego Pod Kolorowym Parasolem Jesieni(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Czarnota, Daniel; Foltyn, Matylda; Solecka, AnnaOne of the leading cultural events at the Rzeszów Culture Center (RDK) is the Polish National Art Competition Under the colourful umbrella of autumn. It is an annual event addressed to artistically gifted children and teenagers all over the country, whose task is to make art. works inspired by autumn.Pozycja Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły – oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Solecka, Anna; Walat, WojciechW artykule przedstawiono nowoczesne propozycje i rozwiązania architektoniczne dla prowadzących edukację wczesnoszkolną, które odbiegają od tradycyjnego podejścia, skupiając się na współczesnych potrzebach zarówno uczniów, nauczycieli, jak i rodziców, którzy zostawiają swoje dzieci na wiele godzin w murach szkolnych. Zaprezentowane nowe możliwości są potwierdzeniem wyników badań, które przeprowadzono w trzech grupach respondentów (uczniów, nauczycieli i rodziców) za pomocą dyferencjału semantycznego. Badania te dotyczą przestrzeni fizycznej oraz cech infrastruktury architektonicznej szkół. Uczniowie odnieśli się do bieżących spostrzeżeń i odczuć, natomiast rodzice i nauczyciele przywołali własne wspomnienia z czasów szkolnych.Pozycja „Dobra szkoła” dawniej a dziś w opinii dzieci, rodziców i nauczycieli – propozycja metodologii badań(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Solecka, AnnaArtykuł zawiera charakterystykę szkoły, która jest nie tylko instytucją oświatową, ale także miejscem spełniania różnorodnych zadań i celów. Przybliża również historię wychowania, która zmieniała się pod wpływem wydarzeń i potrzeb ludzi w danych epokach. W artykule przedstawiono propozycję metodologii badań, która umożliwi scharakteryzowanie współczesnej „dobrej szkoły” pod wieloma aspektami z punktu widzenia nauczycieli, rodziców i uczniów.