Przeglądanie według Autor "Kreft, Jan"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Limity konwergencji – doświadczenia rynku mediów(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2011) Kreft, JanWykraczająca poza wymiar technologiczny i obejmująca kwestie zarządzania, prawne i kulturowe konwergencja jest w mediach traktowana przede wszystkim jako połączenie różnych platform: mediów drukowanych (gazety i magazyny), mediów telekomunikacyjnych (nadawcy telewizyjni, radiowi, kablowi i telewizja satelitarna) oraz Internetu. Konwergencja jest jednak pojęciem nieprecyzyjnym i trudno mierzalnym. Propozycja modelu continuum pozwala nie tylko na identyfikację i pomiar różnych poziomów współpracy i interakcji w mediach. Przekonuje także, że możliwości konwergencji są wykorzystywane w niewielkim stopniu, a limity konwergencyjne pozostają nadal istotne.