Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autora

Przeglądanie według Autor "Hall, Hanna"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2011) Hall, Ryszard; Hall, Hanna
    W artykule przeanalizowano wyniki egzaminów ECDL przeprowadzone przez jednego z autorów w okresie od lipca 2007 roku do czerwca 2009 roku. W efekcie zidentyfikowano obszary wiedzy, które częściej stwarzają problemy egzaminowanym. Dodatkowo dokonano oceny zgodności sylabusa z tematyką pytań egzaminacyjnych wskazując na dostrzeżone błędy.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2011) Hall, Hanna
    Celem artykułu jest przedstawienie miejsca Internetu wśród innych mediów i źródeł informacji w procesie wyboru uczelni przez kandydatów na studia, rodzajów internetowych źródeł i informacji poszukiwanych i wykorzystywanych przez kandydatów. Zwrócono także uwagę na znaczenie Internetu dla studentów w czasie studiów (szczególną uwagę poświęcono celom jego wykorzystania). Analiza źródeł wtórnych i badań pierwotnych autorki prowadzą do jednoznacznego wniosku: Internet ma obecnie priorytetowe i nieustannie rosnące znaczenie jako medium i źródło informacji zarówno o formalnym jak i nieformalnym charakterze dla kandydatów na studia. Internet jest także (obok telewizji) głównym źródłem ogólnych informacji dla studentów, oraz kluczowym, jeśli chodzi o studiowanie. Internet jest także niezastąpionym niestety źródłem materiałów i ściąg do zaliczeń i egzaminów. Przedstawione w artykule wyniki badań stanowić mogą istotną wskazówkę dla uczelni w decyzjach odnośnie alokacji środków finansowych przeznaczonych na promocję uczelni w procesie rekrutacji jak również w wyborze kanałów komunikacji ze studentami i treści kierowanych do nich przekazów.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość