Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autora

Przeglądanie według Autor "Gorzelany-Dziadkowiec, Magdalena"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Edukacja jako czynnik rozwoju społeczeństwa informacyjnego (studium przypadku gminy)
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013) Gorzelany-Dziadkowiec, Magdalena
    Mający miejsce rozwój technik informacyjnych oraz zmienność otoczenia wymuszają na organizacjach, aby tworzyły systemy informacyjno-komunikacyjne. Infrastruktura ICT taka jak proste sieci komputerowe i dostęp do Internetu stają się artykułem codziennego użytku dla większości organizacji. Celem artykułu było wskazanie znaczenia edukacji dotyczącej wykorzystania systemów ICT w dzisiejszej gospodarce, jak również wskazanie, w których obszarach należy podejmować działania na rzecz edukacji. Badania przeprowadzono w gminie Zabierzów i dały one odpowiedź na pytanie, czy w badanej gminie jest świadomość występowania IT, czy są tworzone systemy ICT, jak również, czy realizowany jest cel kierunkowy strategii państwa dotyczący informatyzacji i tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Do badań wykorzystano kwestionariusz oraz wywiad. Na podstawie przeprowadzonych badań sformułowane zostały wnioski oraz rekomendacje dla analizowanej gminy.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Otoczenie technologiczne a budowanie organizacji opartej na wiedzy (na przykładzie gminy Myślenice)
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Gorzelany-Dziadkowiec, Magdalena
    Celem niniejszego opracowania było wskazanie istoty i znaczenia organizacji opartych na wiedzy oraz wskazanie wpływu otoczenia technologicznego na proces budowania organizacji opartych na wiedzy. Analizę empiryczną przeprowadzono w gminie Myślenice. Do badań został wykorzystany wywiad oraz kwestionariusz z pięciostopniową skalą Likerta. Badania wykazały, że gmina Myślenice nie jest organizacją opartą na wiedzy. Nie są wykorzystywane w wystarczającym stopniu nowoczesne systemy ICT. W związku z powyższym zostały sformułowane zalecenia i rekomendacje dla analizowanej gminy.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość