Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autora

Przeglądanie według Autor "Chen, Chen"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Preferred forms of education: in-person, hybrid or online, in the view of Chinese teachers and students – pilot studies
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2024-12) Chen, Chen; Perzycka-Borowska, Elżbieta
    The study explores the perspectives of academic teachers and students in China regarding their preferred forms of education – in-person, hybrid or online – based on their experiences during the lockdown period. The research involved a sample size of 27 academic teachers and 210 higher education students. The study highlights the strengths and weaknesses of each form of education, providing valuable insights for educational institutions in China. The findings of the study suggest that there is a lack of consideration for students’ preferences when it comes to choosing the forms of education in many higher education institutions in China. This highlights the need for educational institutions to prioritize student feedback and preferences to optimize the learning experience. The study sheds light on the challenges and opportunities presented by different forms of education and emphasizes the importance of adopting a more student-centred approach to education. The insights gained from this research could help guide educational institutions in China and beyond in making informed decisions about the education they offer, considering the preferences and needs of teachers and students.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Wpływ technologii cyfrowych na kształtowanie się ludzkiej tożsamości w Chinach
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021) Chen, Chen
    We wczesnych fazach Internetu był on traktowany jedynie jako narzędzie służące do komunikacji. Dziś tego rodzaju sieć globalna nie tylko kształtuje się w nową formę życia społecznego, ale także powoduje ogromne zmiany w stylu życia, dlatego też Internet niewątpliwie ma i będzie miał wpływ na rozwój jednostek. W świecie wirtualnym ludzie mogą kształtować swoją tożsamość w dowolny sposób, ale nie jest to coś pozbawione niebezpieczeństwa. W artykule skupiono się na obrazie siebie i tożsamości młodych ludzi w dobie współczesnych mediów, a także na trudnościach, jakie napotykają w procesie konstruowania tożsamości.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość