Przedsiębiorstwo i region z. 7/2015
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1745
Współpraca, konkurencyjność, rozwój
Przeglądaj
Przeglądanie Przedsiębiorstwo i region z. 7/2015 według Autor "Sieradzka, Katarzyna"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Significance of Corporate Social Responsibility in the competitive economy(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015) Frejtag-Mika, Eliza; Sieradzka, KatarzynaSpołeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy. Bycie odpowiedzialnym nie oznacza tylko spełnienia wszystkich wymogów formalnych i prawnych, ale również zwiększone inwestycje w zasoby ludzkie, w ochronę środowiska i relacje z otoczeniem firmy, czyli dobrowolne zaangażowanie. Społeczna odpowiedzialność biznesu to efektywna strategia zarządzania, która poprzez prowadzenie dialogu społecznego na poziomie lokalnym przyczynia się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw na poziomie globalnym i jednocześnie kształtowania warunków dla zrównoważonego rozwoju społecznego i ekonomicznego.