Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 15 (2009)
URI dla tej Kolekcjihttps://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/8764
Przeglądaj
Przeglądanie Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 15 (2009) według Autor "Klimkowska, Regina"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2009-12) Klimkowska, ReginaAutorka w swym artykule koncentruje się na przedstawieniu rynku samochodów luksusowych. Rynek samochodów luksusowych jest segmentem rynku nowych samochodów osobowych w Polsce. Możemy zobaczyć znaczący spadek sprzedaży nowych samochodów od roku 1999 aż do dzisiaj. W 1999 r. sprzedano ok. 640 000 nowych aut, a w 2007 r. tylko 293 300. Całkiem nowym zjawiskiem jest rynek nowych samochodów luksusowych. Sprzedaż na rynku nowych samochodów luksusowych systematycznie wzrastała. W 2000 r. wynosiła 4800 aut, w 2007 r. sprzedano już ok. 16 000 luksusowych aut. Artykuł prezentuje najważniejsze czynniki psychologiczne determinujące ten rynek.