Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 5 (2004)
URI dla tej Kolekcjihttps://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/10060
Przeglądaj
Przeglądanie Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 5 (2004) według Autor "Furman, Wojciech"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Public relations: zmniejszanie czy powiększanie nierówności w sferze komunikowania? (Próba odczytania publikacji miesięcznika „Press” z lat 1996–2002)(MITEL, 2004-12) Furman, WojciechArtykuł rozpoczyna się od przypuszczenia, że nierówność w komunikacji wiąże się z obiektywnym lub subiektywnym traktowaniem odbiorcy przez nadawcę wiadomości. To odmienne traktowanie może być postrzegane jako podążanie za jednym (lub kilkoma) z czterech modeli public relations, zaproponowanych przez Gruniga i Hunta. Analiza treści współczesnego specjalistycznego polskiego miesięcznika pokazuje, że większość jego publikacji traktuje PR jako obiektywną informację i traktuje odbiorcę jako mądrego i inteligentnego obywatela. Brakuje jednak publikacji prezentujących PR jako dialog lub wspólne działanie w celu opisania sytuacji i poszukiwania sposobów i środków rozwiązywania problemów.