Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autora

Przeglądanie według Autor "Witczak, Karolina"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Glosa do wyroku Sądu Apelacyjnego w Poznaniu z dnia 21 października 2015 r., I ACa 475/15
    (Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017-12) Witczak, Karolina
    W komentarzu do wyroku Sądu Apelacyjnego w Poznaniu z 21 października 2015 r., I ACa 475/15 został poruszony problem ochrony prawa do prywatności. Ponadto rozważono kwestię usunięcia utrwalonego wizerunku powodów z elektronicznej wersji czasopisma. Co więcej, została poddana analizie relacja, jaka zachodzi między prawem do intymności a prawem do prywatności. W glosie poruszono również problem znaczenia pojęcia „etyka seksualna”. Na końcu autorka komentarza do orzeczenia podjęła próbę oceny przesłanki, niezbędnej do stwierdzenia naruszenia prawa do prywatności.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Glosa do wyroku Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 13 grudnia 2017 r., V ACa 740/17
    (Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018-03) Witczak, Karolina
    W glosie do wyroku Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 13 grudnia 2017 r., V ACa 740/17 został poruszony problem prawa do wizerunku. Przez pryzmat tego prawa, autorka podjęła próbę oceny cechy rozpoznawalności. Ponadto zostało rozważone zagadnienie anonimizacji wizerunku. Ostatnia kwestia, którą zaprezentowano, dotyczy obowiązków dziennikarzy wynikających ze sposobu pozyskiwania informacji.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Znaczenie znamion „reklama” i „promocja” użytych w typie czynu zabronionego stypizowanego w art. 200 § 5 k.k.
    (Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017-09) Witczak, Karolina
    Znamiona „reklama” i „promocja” występujące w przepisie art. 200 § 5 k.k. nie zostały sprecyzowane przez ustawodawcę w k.k. Ze względu na brak legalnej definicji obydwu pojęć w karnoprawnym porządku, zaprezentowano stanowisko doktryny z zakresu wybranych ustaw o administracyjnoprawnym charakterze, w których zawarto wyjaśnienie omawianych terminów. Na tej podstawie zostały wyodrębnione wspólne cechy dla każdego ze znamion. Ponadto, w artykule dokonano oceny zasadności przeniesienia definicji „reklamy” oraz „promocji” wywodzących się z prawa administracyjnego na grunt prawa karnego, a także stworzenia odrębnych definicji powyższych pojęć na potrzeby k.k. Słowa kluczowe: małoletni poniżej lat 15, przestępstwa seksualne, pedofilia, reklama i promocja.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość