Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autora

Przeglądanie według Autor "Piasecka, Agnieszka"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Kapitał relacyjny jako element kapitału intelektualnego szkoły wyższej w warunkach GOW
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Piasecka, Agnieszka
    Celem artykułu jest przedstawienie pojęcia i specyfiki pomiaru kapitału relacyjnego w szkole wyższej. Kapitał relacyjny jest jednym z komponentów kapitału intelektualnego i odnosi się do powiązań uczelni z interesariuszami. Jest zasobem niewidzialnym. W mierzeniu kapitału relacyjnego wykorzystywane są mierniki zaczerpnięte z modeli zarządzania kapitałem intelektualnym, zaadaptowanych w uczelniach. Artykuł powstał na podstawie przeglądu literatury oraz analizy wybranej strategii działania szkoły wyższej, opracowanej z wykorzystaniem Strategicznej Karty Wyników.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Postrzeganie efektywności w szkołach wyższych w warunkach społeczeństwa informacyjnego
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013) Piasecka, Agnieszka
    W artykule przybliżono wybrane ujęcia efektywności w odniesieniu do szkół wyższych, które odgrywają istotną rolę w budowaniu społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy. Zaprezentowano także wyniki badań dotyczące postrzegania tej kategorii w polskich uczelniach posiadających system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001. Uzyskane wyniki badań wskazują, że w szkołach wyższych efektywność jest definiowana przede wszystkim w ujęciu celowościowym oraz łączona z jakością realizowanych usług.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Zaufanie a zapewnienie jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym w warunkach społeczeństwa wiedzy
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015) Piasecka, Agnieszka
    W artykule podjęto problematykę zaufania oraz zapewnienia jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym. Omówiono pojęcie i rodzaje zaufania w społeczeństwie wiedzy, w tym także w odniesieniu do uczelni. Przybliżono istotę zapewnienia jakości kształcenia oraz ukazano je jako narzędzie budowania zaufania do szkolnictwa wyższego. Zaprezentowano także wyniki badań ankietowych z zakresu wybranego elementu wewnętrznego zapewnienia jakości nawiązującego do zaufania w szkolnictwie wyższym.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość