Repozytorium UR

Browsing by Subject "e-commerce"

DSpace Repository

Browsing by Subject "e-commerce"

Sort by: Order: Results:

  • Rybak, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015)
    Tematem artykułu jest przestawienie roli, jaką pełni wielokanałowa strategia marketingowa w przedsiębiorstwie. Prowadzenie elastycznych działań marketingowych przez przedsiębiorstwa w zależności od kanałów dystrybucji ...
  • Lewicki, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016)
    Wartość dla klienta i proces jej kreowania stanowi obszar zainteresowania rozmaitych dyscyplin naukowych. Dynamiczny charakter zmian w e-handlu sprawia, że kreowanie wartości dla klienta w jego zakresie staje się tematem ...
  • Cyran, Kazimierz (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016)
    Development of the Internet undoubtedly revolutionised the economy of the world and caused the economic processes to accelerate. Owing to the development of the Web, companies can undertake actions of global nature and ...
  • Szymański, Grzegorz; Stanisławski, Robert (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015)
    Koncepcja OI staje się współcześnie coraz bardziej popularna, wynika to z faktu licznych zalet tego rozwiązania. W handlu internetowym, który charakteryzuje się dużym stopniem konkurencyjności, współpraca z innymi organizacjami ...
  • Pachkovsky, Yuriy (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015)
    Artykuł dotyczy aktualnych wyzwań dla społeczeństwa ukraińskiego pod wpływem „nowej gospodarki”, która zapewnia intensywne wdrażanie technologii informatycznych i Internetu, zwłaszcza w biznesie, zarządzaniu i konsumpcji. ...