Swoboda, Ewa2018-03-262018-03-262017Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)/2017, s. 72–772080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3446Zestawienie sposobów przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć z edukacji matematycznej prowadzone w Polsce oraz w Czechach (Praga) wyraźnie wskazuje na nasze niedostatki. Z drugiej strony sugeruje, w jakim kierunku powinny pójść zmiany.A juxtaposition the teachers’ preparation to conducting mathematical education in Poland and in the Czech Republic (Prague) clearly indicates our shortcomings. On the other hand it suggests the direction of changing.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/nauczanie matematykiprzygotowanie zawodowe nauczycieliteaching of mathematicsteacher’s preparationO przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznieOn Preparing for Teaching Early School Math – Criticallyarticle10.15584/eti.2017.4.82450-9221