Tuczyński, Krystian2018-03-282018-03-282017Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)/2017, s. 341–3462080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3485W artykule przedstawiono potrzebę włączania e-learningu do tradycyjnych zajęć dydaktycznych realizowanych na uczelniach wyższych. Przedstawiono ponadto kryteria, jakim muszą sprostać kursy e-learningowe tworzone przez kadrę akademicką Uniwersytetu Rzeszowskiego. Każdy z tworzonych kursów poddany zostaje wielowymiarowej ocenie z zakresu kryteriów merytorycznych oraz metodycznych, których spełnienie umożliwia ich wdrożenie do procesu kształcenia akademickiego.The article presents the need to use eLearning in didactic classes conducted at universities. The article also outlines the criteria that must be met by e-learning courses created by academic staff of the University of Rzeszow. Each of the courses being created is subjected to a multidimensional assessment of the substantive and methodological criteria, the fulfillment of which enables them to be implemented in the process of academic education.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/nauczanie na odległośće-learningkurs e-learningowymieszana metoda nauczaniaocena merytorycznaocena metodycznadistance learninge-learning courseblended learningcontent assessmentmethodological assessmentKryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższymCriteria for Evaluating the Quality of e-Learning Courses in Higher Educationarticle10.15584/eti.2017.4.462450-9221