Warchoł, Tomasz2016-11-092016-11-092016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(17)/2016, s. 184–1902080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2042W artykule przedstawiono teoretyczną analizę definicji wyobraźni wraz z jej podziałem, na podstawie której przedstawiono praktyczną realizację aplikacji AR-book, której działanie opiera się na wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieży.The article presents a theoretical analysis of the definition of the imagination with its division on the basis of which shows the practical implementation of application AR-book, whose operation is based on the use of augmented reality in developing the imagination of children and young people.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/edukacjadzieciwyobraźniamyślenierozszerzona rzeczywistośćeducationchildrenimaginationthinkingaugmented reality (AR)Technologia rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieżyTechnology of augmented reality in developing imagination of children and young peoplearticle10.15584/eti.2016.3.28