Pudełko, Karolina2019-03-072019-03-072018Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(26)/2018, s. 552–5562080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4429Artykuł powstał pod kierunkiem opiekuna Koła Naukowego „Edukacja bez granic”, dr. hab. prof. UR Wojciecha Walata.Artykuł zawiera charakterystykę „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej. Opisuję w nim cechy i funkcje podręczników szkolnych oraz wyznaczniki jakości podręczników szkolnych.The article contains a description of „free” textbooks used in grades I–III of primary school. I describe the characteristics of features and functions of school textbooks and the characteristics of the determinants of the quality of school textbooks.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/podręcznik szkolnyedukacja wczesnoszkolnaschool textbookprimary school educationZalety i wady „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowejAdvantages and Disadvantages of „Free” Text Books Used in Grades I–III of Primary Schoolarticle10.15584/eti.2018.4.802450-9221