Bałażak, Marta2016-11-142016-11-142016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(17)/2016, s. 213–2202080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2046Artykuł dotyczy pobieżnego (z racji jego objętości) opisu stosunku współczesnego nauczyciela do pracy. Czynnikami wspomagającymi dokonanie analizy jest opis postaw wobec pracy pedago-gicznej, elementów wskazujących na gotowość do pracy, jego relacje do przemian współczesności oraz pożądane cechy współczesnego pedagoga.The article superfinally describes modern teacher’s attitude. Amongst the factor allowing to conduct an analysis are: description of attitudes towards pedagogic work and constituents indicating readiness for job, attitude towards modern transformations and desirable traits of modern teacher.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/współczesny nauczycielpostawa wobec pracydziałania pedagogiczne w szkolestosunek do pracy pedagogicznejmodern teacherattitude towards workpedagogic initiatives at schoolattitude towards pedagogic workPostawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkoleModern teacher’s attitude towards work as expression of his attitude towards pedagogic initiatives at schoolarticle10.15584/eti.2016.3.32