Zielińska, Monika2017-11-132017-11-132017Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(21)/2017, s. 157–1622080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3135Szybki, wypełniony zmiennością oraz napędzany produkcją świat oferuje współczesnym rodzicom i nauczycielom nowy sposób komunikacji – przy użyciu dziennika elektronicznego. Artykuł ukazuje pozytywne aspekty wykorzystania dziennika elektronicznego, podkreśla jednak zasadność podtrzymywania osobistych kontaktów nauczycieli z rodzicami. Wyjątkowości bezpośrednich relacji nie da się bowiem zastąpić żadnymi innymi, a dziennik elektroniczny można uznać jedynie za formę wspierającą proces edukacji.Quick, production-driven and filled with variability world offers new mean of communication between teachers and parents – electronic school diary. The article show positive aspects of use of this type of school diary, but also highlights the need of maintaining personal contacts between teachers and parents. Uniqueness of direct relations cannot be replaced by any other and electronic school diary has to perceived as a supporting form of the process of education.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/komunikacjadziennik elektronicznynauczycielerodzicecommunicationelectronic school diaryteachersparentsInterpersonalne kontakty nauczycieli z rodzicami w dobie dziennika elektronicznegoInterpersonal Teacher – Parent Relations in the Age of Electronic School Diaryarticle10.15584/eti.2017.3.222450-9221