Miczyńska-Kowalska, Maria2024-02-072024-02-072006-12Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 9 (2006), s. 441-45183-60545-13-81898-5084https://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/9904Od pewnego czasu duże przedsiębiorstwa wykorzystują handel elektroniczny do prowadzenia ich transakcje między przedsiębiorstwami. Ostatnio jednak ze zwiększoną świadomością i Dzięki popularności Internetu handel elektroniczny obejmuje zarówno indywidualnych konsumentów, jak i firmy każdej wielkości. Internet już zmienia sposób, w jaki wiele firmy prowadzą działalność. W artykule omówiono główne sposoby zachowań konsumenckich na całym świecie, zwłaszcza w Polsce na początku XXI wieku.For some time, large business enterprises have used electronic commerce to conduct their business-to-business transations. Recently, however, with increased awareness and popularity of the Internet, electronic commerce has come to encompass individual consumers as well as business of all sizes. The Internet is already changing the way that many companies cinduct their business. The article considers main ways in consumer’s behaviours all over the world, especially in Poland at the beginning of the XXI century.polAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/Wirtualizacja konsumpcji w polskiej gospodarce rynkowej na progu XXI wiekuVirtuazalization of Consumption in Polish Maeket Economy on the Verge of XXI Centuryarticle