Kaczor, Tadeusz2017-02-142017-02-142016Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(18)/2016, s. 170–1762080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2333Praca przedstawia stan korelacji programów nauczania przedmiotów ścisłych i technicznych na studiach inżynierskich. W oparciu o szczegółową analizę treści kształcenia matematyki i fizyki wskazano obszary rażącej dysharmonii w nauczaniu przedmiotów stanowiących bazę do kształcenia inżynierów.The paper presents the state of the programmes correlation of science and engineering subjects on engineering studies. Based on a detailed analysis of the content of education in mathematics and physics indicated areas glaring disharmony in the teaching of main objects of engineering education.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/karta przedmiotukorelacja międzyprzedmiotowacard subjectinter-subject correlationDysharmonia kształcenia ogólnego przedmiotów ścisłych na studiach technicznychDisharmony general education science studies of engineeringarticle10.15584/eti.2016.4.21