Garwol, KatarzynaBánesz, Gabriel2024-12-132024-12-132024-12Dydaktyka Informatyki T. 19 (2024), s. 127-137978-83-8277-214-22083-3156https://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/11098Artykuł podejmuje problematykę związaną z wyzwaniami, jakie stoją przed osobami, które przygotowują i prowadzą zajęcia na jednym z podstawowych przedmiotów na kierunkach informatycznych – technologiach internetowych. W ramach tego przedmiotu omawiane są treści, które w szybkim tempie się dezaktualizają i prowadzący muszą się nieustannie dokształcać, aby sprostać oczekiwaniom zarówno studentów, jak i biznesu. W celu poznania opinii studentów i ich oczekiwań co do kształcenia na wyżej wymienionym przedmiocie przeprowadzono badania wśród studentów, którzy zaliczyli go w semestrze poprzednim (II rok informatyki oraz informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Rzeszowskiego).The article addresses issues related to the challenges faced by people who prepare and conduct classes in one of the basic subjects in information technology – Internet technologies. This subject discusses content that is quickly becoming outdated and instructors must constantly improve their education to meet the expectations of both students and business. In order to learn the opinions of students and their expectations regarding education in the above-mentioned subject, research was conducted among students who passed it in the previous semester (2nd year of Computer Science and Computer Science and Econometrics at the University of Rzeszów).polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/technologie internetowestudentwykładlaboratoriumprojektInternet technologieslecturelaboratoryprojectWyzwania związane z prowadzeniem przedmiotu technologie internetowe na kierunkach informatycznychChallenges related to teaching the subject of Internet technologies in IT majorsarticle10.15584/di.2024.19.102543-9847