Jackowski, Maciej2023-11-172023-11-172023-11Dydaktyka Informatyki T. 18 (2023), s. 128-136978-83-8277-133-62083-3156https://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/9427W artykule omówiono wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w drugim roku oficjalnej nauki zdalnej połączone z próbą wskazania różnic w odniesieniu do kształcenia na odległość, próbą pokazania zalet i wad tej formy edukacji w kontekście koncepcji nauczania-uczenia się oraz możliwych konsekwencji.The article discusses the results of the survey conducted in the second year of official distance learning (e-education), combined with an attempt to indicate the differences in relation to distance learning, an attempt to show the advantages and disadvantages of this form of education in the context of the teaching-learning concept and possible consequences.polAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/edukacjakomunikacjakoncepcje nauczania-uczenia sięmedia cyfrowenauczanie zdalneeducationcommunicationconcepts for teaching and learningdigital mediaremote and distance learninge-Edukacja – eksperyment dydaktyczny czy nowa forma nauczaniae-Education – teaching experiment or a new form of teachingarticle10.15584/di.2023.18.102543-9847