Niewiadomski, KrzysztofZawłocki, Ireneusz2017-02-132017-02-132016Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(18)/2016, s. 29–362080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2314Artykuł dotyczy zarządzania motywacją uczniów w przestrzeni publicznej, jaką jest szkoła. W związku z weryfikacją niektórych tradycyjnych poglądów na temat motywacji istnieje potrzeba określenia czynników mających na nią wpływ, jak i sposobów zarządzania nią. Motywacja odgrywa ważna rolę w każdej aktywności człowieka. Motywacja do uczenia się jest szczególnie istotna, gdyż bez niej nawet najlepsze programy i metody nauczania nie odniosą pożądanych rezultatów.The article concerns the management of motivation of students in the public space that is the school. In relation to the verification of some traditional views on motivation, there is a need to identify the factors that influence it and how to manage them. Motivation plays an important role in every human activity. Motivation to learn is particularly important, because without it, even the best programs and teaching methods will not reap the desired results.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/motywacjazarządzanieprzestrzeń publicznaszkołamotivationmanagementpublic spaceschoolZarządzanie motywacją w przestrzeni publicznej na przykładzie szkołyManaging motivation in the public space on the example of schoolarticle10.15584/eti.2016.4.2