Balcerowicz, Beata2019-10-242019-10-242019Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(29)/2019, s. 197–2022080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/5025Celem artykułu jest przedstawienie wyników badań przeprowadzonych w ramach pracy magisterskiej („Projekt kursu e-learningowego rozwijającego kompetencje nauczycieli z zakresu edukacji medialnej”). Przedmiotem badań stał się scenariusz kursu dotyczący edukacji medialnej dla nauczycieli (oraz gotowy fragment kursu stworzony na podstawie scenariusza). Nauczyciele zostali zapytani o opinię na temat edukacji zdalnej oraz poproszeni o ocenę fragmentu kursu.The article presents the results of research studies carried out by master thesis (“Project of e-learning course developing teachers media competences”). Subject of study is scenario of course about media education for teachers (and part of coursebased of scenario). The teachers were asked about their opinion about distance learning and were asked to rate the part of the course.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/edukacja zdalnaedukacja medialnae-learningscenariusz kursukompetencje nauczycielidistance educationmedia educationscenario of e-learning courseteacher’s competencesKurs e-learningowy formą doskonalenia kompetencji nauczycieli z zakresu edukacji medialnejImproving Teachers Media Competences by e-Learning Form Coursesarticle10.15584/eti.2019.3.292450-9221