Lib, Waldemar2017-02-142017-02-142016Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(18)/2016, s. 215–2232080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2340Temat zrealizowano w ramach prac statutowych Zakładu Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.W artykule przedstawiono wyniki badań pilotażowych dotyczących preferencji nauczycieli zawodu dotyczących cech oprogramowania dydaktycznego.The article was presented the results of the pilot studies on preferences vocational teachers on educational software features.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/multimediaoprogramowanie dydaktycznecechy oprogramowania dydaktycznegotechnical terminologytools researchtestlanguage studyIstotne i nieistotne cechy multimedialnych programów dydaktycznych w opinii nauczycieli przedmiotów zawodowych – doniesienie z badań pilotażowychThe most and least important features of multimedia educational programs in the opinion of teachers of vocational subjects – report of the pilot studiesarticle10.15584/eti.2016.4.27