Motylińska, Paulina2018-10-222018-10-222018Edukacja – Technika – Informatyka nr 1(23)/2018, s. 333–3372080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3993Artykuł prezentuje propozycję tematów zajęć z przedmiotu „technologia informacyjna” realizowanego na studiach wyższych. Propozycja została oparta na modelu kształcenia kompetencji informacyjnych „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”.Article presents the Information technology course program proposition as a part of a curriculum in higher education. The proposition is based on The Seven Pillars of Information Literacy Core Model.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/kompetencje informacyjneszkoła wyższatechnologia informacyjna„Siedem filarów kompetencji informacyjnych”information literacyhigher educationinformation technologySeven Pillars of Information Literacy Core ModelZajęcia z technologii informacyjnej – propozycja tematów zajęć opartych na modelu „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”Information Technology Course – Course Program Proposition Based on “The SCONUL Seven Pillars of Information Literacy Core Model”article10.15584/eti.2018.1.452450-9221