Kęsy, Marek2020-01-162020-01-162019Dydaktyka Informatyki T. 14 (2019), s. 120–1342083-3156http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/5152W opracowaniu przedstawiono warunki i okoliczności wpływające na jakość procesu kształcenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnego, ukształtowanych postaw osobowościowych oraz warunków społeczno-politycznych.Some conditions and circumstances influencing the quality of the education in terms of information society standards, shaped personality attitudes and socio-political conditions have been presented.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/kształceniejakośćspołeczeństwo informacyjneeducationqualityinformation societyJakość kształcenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnegoQuality of education in terms of civilization standards of the information societyarticle10.15584/di.2019.14.102543-9847